دوره پاکسازی پوست در تهران fatemehhabashi.com
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوره پاکسازی پوست در تهران fatemehhabashi.com
نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1402
بازدید : 139
نویسنده : tara

مراقبت از صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در سطحی ترین قسمت پوست یافت می شوند. وظیفه سلول های مرده محافظت از پوست است و اصولاً باید گفت که این سلول ها محافظ بدن در برابر عوامل خطرناک خارجی هستند. به طور معمول، بدن حدود یک بار در ماه کراتینوسیت ها را به طور کامل حذف می کند و سلول های جدید را جایگزین می کند. به همین دلیل این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و شادابی پوست را کاهش می دهند. از بین بردن این سلول ها به شما کمک می کند پوستی شفاف داشته باشید.

صورت یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمان در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می شود. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو می شوید تا زمانی که خارج می شوید، فقط 1 ساعت طول می کشد تا پوستی جوان تر به نظر برسد.

درمان صورت یکی از روش های جدید برای جوان سازی پوست با ابزارهای مختلف است. درمان های صورت کاملاً غیر جراحی هستند، به طوری که امروزه بسیاری از افراد این روش درمانی و زیبایی را بر سایر روش های جراحی ترجیح می دهند.

نکته مهم در مورد این درمان این است که در یک ساعت از 1 ساعت می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه یا کومدون را از بین ببرد. به همین دلیل است که به عنوان یک درمان زیبا و محبوب مراقبت از پوست در سراسر جهان استفاده می شود

فواید برای پوست

در یک جلسه به بسیاری از اهداف درمانی و مراقبت از پوست دست خواهید یافت.

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد

ماساژ صورت باعث آرامش و تسکین استرس می شود.

جوانسازی، کاهش چین و چروک، شادابی و درخشندگی پوست

آسیب های پوستی را از بین می برد و گردش خون را بهبود می بخشد

دانه های سر سیاه، سر سفید و منافذ باز را از بین می برد

لیفت و سفت کردن پوست

درمان سیاهی، گودی و سیاهی زیر چشم

رنگ پوست صاف و یکدست

درمان صورت برای سم زدایی پوست

اقدامات صورت و پاکسازی پوست

لازم به ذکر است که قبل از شروع این مراحل، تکنسین زیبایی از شما سوالاتی در مورد نوع پوست، تغذیه و سبک زندگی شما می پرسد که بر وضعیت پوست شما تاثیر می گذارد. این سؤالات ممکن است بر جزئیات کلی رویه های صورت تأثیر بگذارد. مراحل صورت را به ترتیب زیر طی کردیم.

پاکسازی پوست: در این مرحله از پاک کننده های خاصی استفاده می شود که برای هر نوع پوستی مناسب است. چنین تمیز کردن پوست به صورت سطحی با کمک پدهای پنبه ای یا اسفنج های مخصوص و ماشین های شستشوی صورت انجام می شود. علاوه بر این، در این مرحله، هر فرد از نظر مشکلات پوستی مانند آکنه، کومدون سیاه، آفتاب سوختگی یا گوش های قدیمی برای اقدامات بعدی بررسی می شود.

بخار: این مرحله برای پاکسازی عمیق و لایه برداری سطح پوست است. با بخار، منافذ باز شده و برای عمل بعدی آماده می شوند و همچنین کومدون های سیاه و جوش های زیر پوستی برای از بین بردن آماده می شوند. خلاص شدن از شر آن در عین حال آرامش خوبی را برای فرد و پوست به همراه دارد.

لایه برداری: حالا وقت آن رسیده که پوست داغ شده را با ابزارهای لایه بردار مخصوص و ابزار مخصوص این کار پاک کنید. آنچه در طی این فرآیند از پوست پاک می شود سلول های کراتین سطح صورت است که حذف آن ها باعث می شود پوست صاف و صاف تر به نظر برسد.

استخراج: در این مرحله پوست عمیقا پاکسازی می شود. به این ترتیب در زیر پوست کومدون ها و جوش های سیاه کاملاً آماده تخلیه شده و تمام ناخالصی ها به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند.

ماساژ صورت: حالا پوست تمیز شده باید دوباره شل شود. ماساژ با کرم ها و روغن های مخصوص انجام می شود و به گونه ای انجام می شود که باعث افزایش خون رسانی به صورت می شود. همچنین روش این ماساژ کاهش چین و چروک های ناشی از افزایش سن می باشد.

ماسک صورت: انتخاب و استفاده از ماسک در این مرحله با توجه به پوست هر فرد و مشکلات احتمالی آن انجام می شود.

در نهایت متخصص صورت از تونر، مرطوب کننده و ضد آفتاب روی پوست فرد استفاده می کند.

انواع روش های پاکسازی پوست در کلینیک

لایه برداری شیمیایی

لایه بردارهای شیمیایی مورد استفاده در کلینیک ها قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند. این ترکیبات می توانند جوش ها و انواع لک های پوستی را از بین ببرند. لایه برداری بسته به نوع و عمق از یک تا چهارده روز ادامه خواهد داشت. در این مدت پس از لایه برداری، پوست جدید جایگزین می شود و عمق این پاکسازی به نوع داروی شیمیایی و مدت زمان استفاده از آن بر روی پوست بستگی دارد.

دستگاه را پوست بگیرید

در این روش پوست توسط ابزار الکترومکانیکی لایه برداری می شود. این روش برای از بین بردن جای زخم های روی پوست بسیار مناسب است.

پوسته لیزر

این روش به دو صورت لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیوم یاگ انجام می شود. در این روش از خواص تبخیر آب و نکروز حرارتی استفاده می شود.

توصیه های بعد از مراقبت از پوست

1- پس از مراقبت از پوست صورت خود، به هیچ وجه از آکنه استفاده نکنید. چون صورتت درد میکنه

2- بعد از آرایش صورت، آرایش نکنید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده نکنید و اجازه دهید پوست مدتی استراحت کند.

3- سعی کنید یکی دو روز ورزش نکنید تا پوست عرق نکند. زیرا این می تواند برای پوست های حساس خطرناک باشد.

4- تا سه روز از لایه بردار استفاده نکنید. زیرا در معرض قرار گرفتن بیش از حد پوست باعث آسیب می شود.

5- پس از انجام صورت چند روز از نور آفتاب دور بمانید و سعی کنید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

6- تا یک هفته بعد از انجام عمل صورت خود را نپوشانید یا اپیلاسیون نکنید. همچنین برای مدتی به سراغ لیزر درمانی نروید.

7- هنگام شستشو مراقب باشید و آن را به آرامی انجام دهید; زیرا پوست شما بسیار حساس است.

8- پس از درمان صورت، پوست خود را ماساژ ندهید.

تعداد جلسات پوست صورت

برای هر فردی متفاوت است. در حالت ایده آل، باید هر چند ماه یک بار انجام شود. یک ماه زمانی است که پوست برای بازسازی به زمان نیاز دارد. سعی کنید صورت خود را هر سه ماه یکبار یعنی چهار بار در سال و با توجه به تغییر فصل انجام دهید. اگر می خواهید جوش های سرسیاه، آکنه و جوش را درمان کنید، باید این کار را بیشتر انجام دهید.

عوارض صورت

تا به امروز هیچ عارضه ای در صورت گزارش نشده است.

این روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد است.

قرمزی بعد از صورت کاملا طبیعی است و به سرعت از بین می رود.

منبع مقاله: دوره پاکسازی پوست در تهران fatemehhabashi.com






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: